tisdag 14 maj 2013

Årets första handigolf tävling!!

Hejsan.

Vet ni vad som händer i helgen? Årets första handigolf tävling börjar! Och starten för årets första tävling blir på Öresunds Golfklubb, nere i Skåne. Det ska bli väldigt kul och spännande. Kommer att uppdatera så mycket jag kan under helgen. Jag riktar in mig på en pallplacering på tävlingen i helgen! :)

Var ju även på träningsläger för ca 2 veckor sen utanför Danderyd, det var så kul. Det gick väldigt bra på träningen. Körde närspel, långa slag och sedan spelade vi på banan! Satan vad kul det var!

Nu ska jag sluta prata och visa lite bilder istället! :)

Klicka på bilderna för att få dom större!!

Vårstädning på min hemmabana.



Jag på våran städdag, passade på att slå lite bollar då! :)


Hagby golfbana.
Hagby golfbana.

Hagby golfbana.

Hagby golfbana.

Det gäller att vara snygg när man spelar golf. ;)

Hagby golfbana.

Hagby golfbana.

Hagby golfbana.

Hagby golfbana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar