tisdag 17 maj 2011

Svar på de två frågor jag fick!

Hejsan!

Jag hade ju en liten frågestund för några dagar sen.. Fick inte så många frågor.. Bara två st, men tänkte ta och svara på dom ändå. :)

jag visade tv4-inslaget för mamma som gillar golf, och hon undrade vad du har i handicap och eftersom jag inte vet det kan jag ju alltid fråga dig ;) vad har du? vi lyckades iaf snoka upp hur länge du spelat, haha :) kram

Svar: Hej! Jag har 24,2 i handicap. Men mitt mål under sommaren är att hamna under 20 HCP.

Hi My name is Ryan Smith, from New Zealand. I know you will be competing in golf only but do you do any sports for special olympics e.i. basketball, swimming or athletics?

Answer: Hello Ryan! For special olympics i will only competing in golf. But from Swedens team we have people in basketball who will competing in Athen for special olympics.

1 kommentar:

  1. Hi there, thank you for your answer but I meant when your not doing the world games.

    SvaraRadera