onsdag 20 april 2011

Hej alla nya läsare!

Hallå!

Jag har sett att jag fått en hel del nya läsare. Några nya från USA, Grekland, Finland, Singapore och några nya från Sverige också! Välkommen till min blogg! Roligt att ni kollar in hos mig! :)

Kan dra lite kort hur länge jag har spelat för er som är intresserade!

Har spelat golf sen jag var 6 år ungefär, nu är jag 20 år. Hemma klubben är Breviken GK, Sverige. Har spelat massor med tävlingar, och älskar att spela singelspel.. Har varit med i seriespelet för juniorer för min klubb.

Mina största vinster:

2004 - Blev utsedd som årets junior på min golfklubb.
2008 - Vinnare av SO-HandiGolf Touren
2010 -  Vinnare i B-klassen, SO Handigolf på Söderby GK.
Massor av länder från europa var med och tävlade.
2010 - Vinnare i Order of Merit för B-klassen, SO-HandiGolf.


Bild på mig när jag spelade förra året på Kallfors GK, Sverige.

Sådär, det var lite om mig.

Vilka är NI som läser denna bloggen? Lämna en kommentar så får jag veta! Spelar du också golf? Eller någon annan sport? Låt mig veta!

/ Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar