tisdag 22 februari 2011

Pre-camp i Stockholm denna helgen!

Hallå!

Nu denhär helgen så ska jag åka upp till Stockholm och vara där hela helgen. Åker på fredagen och hem på söndagen. Anledningen till det är att jag ska på ett Pre-camp inför Aten.. Ska prova kläder, bli fotograferad, teamutbildning med mera! Det ska bli jätte kul tycker jag! Ni kommer inte att missa något, för jag kommer att blogga så mycket som det går under tiden jag är där! Ta bilder och så! :)

Här är lite bilder på det hotellet jag ska bo på! Det verkar vara ett jätte fräscht hotell! :) Scandic Ariadne heter hotellet!

Ett av rummen!

Receptionen.

Lobbyn!
Visst ser det ut att vara ett fint hotell? Det tycker jag! Men jag ser fram emot att åka på detta! Det ska bli kul!

/ Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar