torsdag 13 januari 2011

Följ med på min fantastiska resa!

Hej!

Välkommen till min blogg! I denna bloggen kommer Ni att få följa mig fram till när jag ska tävla i Aten i sommar. Kommer även att försöka uppdatera så mycket som möjligt under tiden då jag är där nere. :)

Jag kommer att skriva om förberedelserna, träning, kosten, tankar, känslor och med mera!

Vad är det för tävling jag ska vara med i då? Tävlingen heter Special Olympics World Summer Games och är den största tävlingen inom Special Olympics. Tävlingen arrangeras vart fjärde år och det finns både sommar- och vinterspel. Mer info finns på deras svenska sida: http://www.specialolympics.se/

Jag ska tävla i sporten golf! För att få de senaste uppdateringarna så kan du följa min blogg med bloglovin.

Jag hoppas att ni kommer tycka det blir en intressant och rolig läsning!

/ Anneli

1 kommentar:

  1. Fredrik Din Pojkvän13 januari 2011 kl. 23:13

    ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN LILLA ÄLSKLING <3 <3 <3

    SvaraRadera